kaito: (Default)
Well, I'm dead. Not really. But still. My parents now know how much crap I've gotten myself into and they're all gung ho getting me better. Which is one of the reasons I wanted to wait to tell them, cause I like resting! I still don't have a job. Outside of the one at my church. Gr.

Well, since things were very depressing these last 24 hours, a few things cheered me up. Like the fact that my favorite episode of Teen Titans was on. Ah, Terra. She was so cool. Especially in that first one. And then the funniest thing ever happened in the Inuyasha manga and it made me smile all day. I won't go into details for those of you who don't want spoilers and those of you who could care less, but wow I love Sango. Only she could turn things around like that and still have it be completely innocent *grins*. I'll give details to anyone who cares.

So, yeah. Those are the highlights in my life, sadly. Whose Line was funny... And I posted some stuff on Fanfiction.net. I still need to get things up for that site, though. Heh, sorry Cassie! Ah, OCD. Oh well. Now I need to get off so my mom can do something and then... I don't know. I have to go to the doctors and apply everywhere else I haven't yet. I blame Bush! Well, the job thing is his fault at least.

Whenever I feel like it again,
~msbbt
kaito: (Default)
Well, it's my brother's birthday! He's... 27? Yeah, 27. Wow. Anyway, my life isn't so great. I've finally decided to tackle my huge problem, so I might be missing from the world of the internet for a while so I can work on it. I'll spare you all the details. You don't wanna hear me rant. But hopefully, I'll get my life back in line soon. My answering machine's blinking, and I'm sure it's my mom. I just got back from rehearsal, and I'm a little afraid to check it, lol.

Spring Break starts on Friday! Yay! Easter is my favorite holiday, besides Christmas. I mean, you get that same good feeling without it being overly commercialized. And it's just such a great thing to celebrate! Jesus came back to life, and we get chocolate. What more could you want? Oh, I hope I catch that Toys R Us commercial if they're showing it again! You know, the one with the adorable rabbits singing? I LOVE that one!

...Okay, I really want some Double Stuf Oreos. Seriously. If any of you wanna get me a really early birthday present or Easter gift or "sorry you have to get your teeth pulled" thing, get me those! Yeah, I still can't decide if I should just get my wisdom teeth out in one fell swoop. We'll see.

Well, I need to go. Must use the facilities and then see what my mother has to say... '~'

~msbbt

Howdy!

Aug. 25th, 2004 12:33 pm
kaito: (Default)
Hi, everybody! I'm msbbt! Can you figure out what it stands for? Mwah ah ah!

I thought I should do something introductory on my first day! I am a crazy 18 year old who loves cartoons. I'm also on fanfiction.net under the name Fred the Mutant Pickle in case you want to check that out. I might talk about that a lot in my entries... ^-^

Anyway, I'm about to start college, and I'm kind of nervous, but it'll be fun, you know? I like making people laugh more than anything else. My favorite shows are Animaniacs, Pinky and the Brain, Inuyasha (obsession alert!), MST3K, Trigun, Powerpuff Girl (the first few seasons were good), Teen Titans (obsession alert!), Whose Line?, Monk, and Rurouni Kenshin (although I'm reading the manga now...). I've seen many animes (I count them as a type of cartoon), and pretty much every show on Cartoon Network, although with school coming up, my TV time will drastically be cut down...

Well, it's late! I'd better go! See ya around!

~msbbt

(figure it out, yet?)

December 2014

S M T W T F S
 123456
7 8910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 25th, 2017 04:31 am
Powered by Dreamwidth Studios